Споживачі послуг «Харківводоканалу» можуть дзвонити за коротким номером
20 березня 2019 16:36 ЖКГ
Споживачі послуг «Харківводоканалу» можуть дзвонити за коротким номером Харків'яни можуть телефонувати в аварійно-диспетчерську службу КП «Харківводоканал» за єдиним коротким номером - 15-33, який доступний безкоштовно для всіх мобільних операторів і стаціонарних телефонів.

Про це сьогодні, 20 березня, повідомив заступник директора Комплексу «Харківводопостачання» КП «Харківводоканал» Олексій Кучеревський.

За його словами, мобільні оператори отримали відповідні дозволи на використання в Харкові короткого номера 15-33. Дзвінки здійснюються безкоштовно з телефону будь-якого оператора мобільного або стаціонарного зв'язку. Єдиний номер працює цілодобово і є багатоканальним.

Олексій Кучеревський зазначив, що для зручності абонентів і з метою поліпшення якості обслуговування все розмови за цим номером будуть записані.

«На короткий номер ви можете передати заявку на ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення, з приводу відсутності води, уточнити стан вашого особового рахунку і вирішити будь-які питання, пов'язані з роботою підприємства. Також просимо вас телефонувати, якщо ви побачили пориви на мережах водопостачання або відкритий люк. Дзвінок надходить в загальну диспетчерську, а потім розподіляється по профільних службах підприємства в залежності від характеру звернення абонента. Після виконання заявки абоненту передзвонюють і уточнюють інформацію про якість та результат виконання звернення», - повідомив Олексій Кучеревський.

На підприємстві зазначили, що колишні номери аварійно-диспетчерської служби КП «Харківводоканал»: 712-08-40, 704-14-46, 704-14-47, 704-14-48, працюватимуть до 1 квітня. Абоненти і жителі міста, які зателефонували на ці номери, будуть автоматично переадресовані на 15-33.

Друкувати
Останні новини