Пільговий проїзд і запуск «E-ticket» у метро: у міськраді розповіли про впровадження системи єдиного квитка
31 січня 2018 17:18 Інфраструктура
Пільговий проїзд і запуск «E-ticket» у метро: у міськраді розповіли про впровадження системи єдиного квитка Турнікети й термінали системи єдиного електронного квитка «E-ticket» почнуть працювати у Харківському метрополітені тільки після того, як робота системи буде налагоджена у наземному транспорті на 100%.

Про це сьогодні, 31 січня, повідомив журналістам заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євген Водовозов.

За його словами, щодня в місті встановлюють чотири-п'ять наземних терміналів. Як уже повідомлялося раніше, їх загальна кількість, для зручності городян, буде збільшено до 600. Таке завдання поставив міський голова Геннадій Кернес.

Як повідомив Євген Водовозов, термінали, які були пошкоджені раніше, вже відновлено. Якщо виникають проблеми в їх роботі, їх усувають протягом дня. Є також кілька непрацюючих терміналів, оскільки вони поки не підключені до електроенергії, але це тимчасове положення справ, пов'язане з технічними обставинами.

Крім того, постійно вдосконалюється програмне забезпечення системи. За словами віце-мера, на даному етапі завантажується нова, більш вдосконалена версія програми.

«Ми сподіваємося, що незабаром все буде закінчено з перезавантаженням. Потім буде проведена наладка системи в тому вигляді і з тими зауваженнями, які ми зробили. Це досить складна система», - зазначив Євген Водовозов.

Він також повідомив, що поки наземна система не запрацює стабільно на 100%, запускати «E-ticket» в метро не будуть, щоб не нашкодити роботі метрополітену.

«Поки ми не доведемо наземну частину до ідеального стану, включати систему в метро не будемо. У нас є все обладнання. Установку системи почнемо тоді, коли будемо впевнені, що все працює. При установці ми втручаємося в робочу систему метро. Ризикнути навіть одним турнікетом, проходом, особливо в піковий час, ми не можемо, щоб не нашкодити роботі метрополітену. Зазначу, що метро теж буде переходити на єдиний електронний квиток поступово - спочатку один турнікет, потім два», - розповів Євген Водовозов.

Він ще раз підкреслив, що для людей, у яких є право пільгового проїзду, поки нічого не змінюється. Поки система не запрацює, всі вони продовжують користуватися картами, посвідченнями для проїзду. У відділеннях ПАТ «Мегабанк» триває прийом документів для оформлення пільгових проїзних, але тільки для жителів міста. Документи на оформлення вже подали близько 100 тис. осіб, їхні дані обробляються.

А поки система «E-ticket» не запрацює, пільгами за старою системою користуються і жителі області. Надалі, щоб отримати пільговий проїзний, їхній міській або селищній раді необхідно буде виділити на ці цілі кошти, укласти з комунальними підприємствами договори, замовити потрібну кількість поїздок і отримати карти у себе в населених пунктах.

«Згідно зі статутом громади ми не маємо права фінансувати жителів інших міст за рахунок коштів міського бюджету Харкова», - повідомив Євген Водовозов.

При цьому віце-мер зазначив, що, виходячи з досвіду зарубіжних міст, де запускали систему єдиного електронного квитка, ідеальне доведення такого проекту до механізму роботи кращих годинників займає близько року. У Харкові цей процес намагаються значно прискорити.

«Ті шишки, які ми набиваємо, вони корисні і нам, і іншим містам. У понеділок відбулося засідання робочої групи з питань електронного квитка в Міністерстві інфраструктури. Там збиралися представники всіх великих міст України, практично з усієї країни. Ми ділилися досвідом, представники інших міст дивилися на наші помилки, щоб їх попередити у себе. Зараз ми всі перебуваємо в стані будівництва чогось нового для нашої країни», - підкреслив заступник міського голови з питань інфраструктури міста.

Друкувати
Останні новини