Міська влада посилить контроль над оперативним розглядом звернень громадян
13 лютого 2018 13:46 Місто
Міська влада посилить контроль над оперативним розглядом звернень громадян Робоча нарада, присвячена розгляду та реагуванню на звернення громадян, пройшла сьогодні, 13 лютого, в Харківській міській раді.

Нараду провів перший заступник Харківського міського голови Ігор Терехов. Також у заході взяли участь заступники міського голови, директори профільних департаментів міськради, а також глави адміністрацій районів міста.

Як повідомив в ході наради Ігор Терехов, міська влада реагує на кожне звернення або скаргу, що надійшли від жителів Харкова. Для цих цілей в місті створена інформаційно-диспетчерська служба «15-62», до якої можна зателефонувати і залишити заявку з тієї чи іншої проблеми комунального характеру, профільні департаменти проводять аналіз фотоскарг, що надходять від харків'ян.

Крім того, адресувати звернення до міського голови Геннадія Кернеса можна на його сторінці у Facebook. Тільки з початку цього року на сторінці міського голови в соціальних мережах харків'яни залишили понад 500 звернень, більшість з яких вже розглянуто.

Ігор Терехов дав доручення Департаменту контролю поліпшити алгоритм реагування на звернення громадян.

«Ми сьогодні дуже серйозно працюємо над тим, як нам прискорити процес реагування на звернення людей, щоб зробити життя городян комфортніше. Кожна з міських служб повинна розуміти, що вона робить, як вона реагує на ці звернення, а також повинний бути зворотній зв'язок між жителями міста і владою», - зазначив перший віце-мер.

Друкувати
Останні новини