«Харківводоканал» впровадив сучасні технології інформування абонентів
07 лютого 2019 15:46 ЖКГ
«Харківводоканал» впровадив сучасні технології інформування абонентів На комунальному підприємстві «Харківводоканал» застосовуються сучасні технології інформування та зв'язку з абонентами.

Про це сьогодні, 7 лютого, повідомив заступник генерального директора підприємства Тарас Грущак.

«Щоб ефективно і своєчасно інформувати наших абонентів про планові відключення води, ми пропонуємо їм повідомляти номери своїх мобільних телефонів, які будуть прив'язані до їхніх особових рахунків. Після цього, у випадку планового ремонту, людина отримає повідомлення про період відключення води і зможе заздалегідь до цього підготуватися. А у випадку аварійного відключення таке SMS теж прийде вчасно, і абонент буде знати про час і терміни усунення аварійної ситуації. Розклеювати паперові повідомлення ми, звичайно, продовжимо, але з SMS-повідомленнями це дійсно простіше і зручніше», - зазначив Тарас Грущак.

За його словами, існуюча на підприємстві база даних абонентів підключена до особових рахунків, де відображена вся інформація та адреса проживання клієнта. Абонент надає свій номер телефону, який автоматично прив'язується до особового рахунку.

«З липня 2018 року по теперішній час до бази даних внесено мобільні телефони з більш ніж 23 тисяч особових рахунків. На місяць це близько трьох тисяч номерів. Таким чином, видно динаміку зростання кількості споживачів, що використовують цей сервіс. До того ж, завдяки цьому розвантажуються телефонні лінії працівників колл-центру», - підкреслив Тарас Грущак.

Передати номер свого мобільного телефону можна як особисто через абонентські відділи або виїзні каси Департаменту збуту, так і через інформаційну службу за телефонами: 707-57-57, 757-82-80 (працюють щодня, крім неділі, з 8:00 до 21:00, без перерви).

Зазначимо, що на переданий номер телефону поширюються вимоги Закону України «Про захист персональних даних», таким чином, він захищений від передачі в треті руки.

Друкувати
Останні новини