Письмове звернення до міського голови

Шановні харків'яни! 

До Харківського міського голови ви можете звернутися із зауваженнями, скаргами, пропозиціями, заявами або клопотаннями в письмовій формі, а також з усним зверненням на його особистому прийомі або на телефонну «гарячу лінію» міського голови.

У письмовому зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, буде повернено Вам з відповідними роз'ясненнями не пізніше, ніж через десять днів від дня його надходження.

Звернення може бути індивідуальним або колективним.

Звернення можна надіслати поштою, подати особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, до відділу з питань звернень громадян Департаменту діловодства Харківської міської ради за адресою: 61200, м. Харків, майдан Конституції, 7, перший поверх, бюро інформації або кімната № 2. Телефони для довідок: 760-73-39, 760-73-49.

 Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

 

Юридичні особи також можуть звернутися до Харківського міського голови.

Листи юридичних осіб бажано розміщувати на офіційних бланках. Лист повинен мати обов'язкові реквізити: найменування установи, яка направила документ, дату, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту, текст, підпис.

Неправильно оформлені (відсутність підпису, відбитка печатки), пошкоджені або надіслані не за адресою документи (адресовані іншим установам) повертаються відправникові без розгляду.

Юридичні особи можуть передати звернення Харківському міському голові до відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства за адресою: 61200, м. Харків, майдан Конституції, 7, перший поверх, кімната № 6. Телефони для довідок: 760-73-69, 760-75-93.

У разі якщо громадянин чи уповноважена особа громадянина чи юридичної особи має копію листа, на їхню вимогу проставляється позначка  про отримання звернення.

Режим роботи відділів з питань звернень громадян та з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства: щодня, крім вихідних та святкових днів, з 9:00 до 18:00 (перерва - з 13:00 до 13:45), у п'ятницю - до 16:45.

Зразок

Друкувати